برای مشاهده ی لیست مقالات ارتقای شغلی فرهنگیان (خبره به عالی و ارشد به خبره) بر روی ادامه کلیک نمایید
جدید:: برای رفتن به صفحه مقالات ارتقا شغلی بهزیستی اینجا کلیک نمایید
لطفاً به این نکات توجه فرمایید:
۱- تمام محصولات سایت سوالدون به صورت فایل دانلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ این محصول، همان لحظه قادر به دریافت محصول خواهید بود. این فرایند کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام میپذیرد.
۲- جهت پرداخت مبلغ این محصول شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ محصول را پرداخت نمایید.
۳- شما میتوانید درخواست مقالات مورد نظر خود را از طریق تلگرام ما با کلیک کردن در اینجا مطرح و آن ها را دریافت نمایید (کلیه ی مقالات زیر موجود است)
۴ -برای دانلود مقالات موردنظر پس از کلیک برروی آن بسته , دکمه ی پرداخت را زده وباواردکردن مشخصات خود وتکمیل پروسه خرید مقالات را از لینکی که مشاهده میکنید دانلودنمایید. کلیه ی مقالات با فرمت doc بوده همراه با فهرست، چکیده، منابع، نتیجه گیری وقابل ویرایش می باشند
برای دانلود مجموعه ی بیش از۱۰۰مقاله ی ارتقاء شغلی فرهنگیان شامل (اقدام پژوهی – ارشد به خبره و خبره به عالی ) بصورت دانلودمستقیم و با تخفیف ۶۳ درصدی بر روی لینک زیر کلیک نماییدصفحات این مقاله های ارتقای شغلی بین ۴۰ تا ۶۰ صفحه میباشد و همگی در فرمت ورد doc ودارای فهرست , چکیده, منابع ونتیجه گیری میباشند وشما قادر به ویرایش مطالب میباشید لازم به ذکراست باتوجه به ارسال بسته به ایمیل وارد شده توسط شما وهمچنین مشاهده ی لینک دانلود درهمین صفحه پس ازپرداخت, درصورتی که ایمیل ندارید هم میتوانید درقسمت ایمیل soaldoon@gmail.comرا واردنموده و مقالات راازطریق لینک مستقیم دانلودنمایید.
- شامل کلیه مقاطع تحصیلی
- حجم بسته ۱۹/۵ mb میباشد
روش تدریس جذاب تاریخ متوسطه
روش تدریس درس عربی ” چگونه توانستم نمرات درس عربی سال دوم را افزایش دهم؟”
چگونه کمرویی دانش آموز را کاهش دهیم
عنوان مقاله ارتقا شغلی ارشد به خبره : مشکلات وراهکارهای درس ریاضیات
پروژه آماده شده دبیران(فرهنگیان) جهت ارائه ارتقاء شغلی خبره به عالی در قالب ورد و در فرمت فایل DOC در ۴۷ صفحه همراه با فهرست، چکیده، منابع، نتیجه گیری وقابل ویرایش می باشد برای خرید محصول روی دکمه ی بالاکلیک نمایید.لازم به ذکراست باتوجه به ارسال بسته به ایمیل وارد شده توسط شما وهمچنین مشاهده ی لینک دانلود درهمین صفحه پس ازپرداخت, درصورتی که ایمیل ندارید هم میتوانید درقسمت ایمیل soaldoon@gmail.comرا واردنموده و مقاله راازطریق لینک مستقیم دانلودنمایید.
============= =============== ===========================
عنوان مقاله ارتقا شغلی ارشد به خبره : چگونه توانستم دردبیران ایجاد انگیزه کنم
پروژه آماده شده دبیران(فرهنگیان) جهت ارائه ارتقاء شغلی خبره به عالی در قالب ورد و در فرمت فایل DOC در ۴۰ صفحه همراه با فهرست، چکیده، منابع، نتیجه گیری وقابل ویرایش می باشد برای خرید محصول روی دکمه ی بالاکلیک نمایید.لازم به ذکراست باتوجه به ارسال بسته به ایمیل وارد شده توسط شما وهمچنین مشاهده ی لینک دانلود درهمین صفحه پس ازپرداخت, درصورتی که ایمیل ندارید هم میتوانید درقسمت ایمیل soaldoon@gmail.comرا واردنموده و مقاله راازطریق لینک مستقیم دانلودنمایید.
============= =============== ===========================
عنوان مقاله ارتقا شغلی ارشد به خبره : چگونه توانستم اضطراب دانش آموزان درس فیزیک دبیرستان را کاهش دهم
پروژه آماده شده دبیران(فرهنگیان) جهت ارائه ارتقاء شغلی خبره به عالی در قالب ورد و در فرمت فایل DOC در ۴۱ صفحه همراه با فهرست، چکیده، منابع، نتیجه گیری وقابل ویرایش می باشد برای خرید محصول روی دکمه ی بالاکلیک نمایید.لازم به ذکراست باتوجه به ارسال بسته به ایمیل وارد شده توسط شما وهمچنین مشاهده ی لینک دانلود درهمین صفحه پس ازپرداخت, درصورتی که ایمیل ندارید هم میتوانید درقسمت ایمیل soaldoon@gmail.comرا واردنموده و مقاله راازطریق لینک مستقیم دانلودنمایید.
============= =============== ===========================
عنوان مقاله ارتقا شغلی خبره به عالی : تجربیات معاونت اجرایی دبیرستان
پروژه آماده شده دبیران(فرهنگیان) جهت ارائه ارتقاء شغلی خبره به عالی در قالب ورد و در دو فرمت فایل DOCXوDOC در ۵۱ صفحه همراه با فهرست، چکیده، منابع، نتیجه گیری وقابل ویرایش می باشد برای خرید محصول روی دکمه ی بالاکلیک نمایید.لازم به ذکراست باتوجه به ارسال بسته به ایمیل وارد شده توسط شما وهمچنین مشاهده ی لینک دانلود درهمین صفحه پس ازپرداخت, درصورتی که ایمیل ندارید هم میتوانید درقسمت ایمیل soaldoon@gmail.comرا واردنموده و مقاله راازطریق لینک مستقیم دانلودنمایید.
========== ================ =============================
مقاله نقش معلم در رونق بخشی به مساجد ونماز
شامل عناوین زیر میباشد
چکیده
مقدمه
نقش معلم در از بین بردن ضعف بنیه های اعتقادی دانش آموزان
نقش معلم درازبین بردن ناهماهنگی بین کارکردهای محیط اجتماعی و نظام آموزش و پرورش
معلم و ایجاد ارتباط عاطفى بین مدرسه و مسجد
نقش معلم در ازبین بردن موانع شرکت در مساجد وایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان
نقش معلم درآموزش دینی بجای تربیت دینی
توجه به نوع بیان دعوت به نماز و مساجد توسط معلم
معلمان جوان رابطان عاطفی دینی
زیبا سازى مساجد با حضور معلم و دانش آموزان.
نقش معلم در خارج کردن انحصار استفاده از مسجد برای نماز دانش آموزان
معلم وپرهیز از سخنرانىهاى طولانى و تکرارى درمساجد
استفاده ی معلم از روشهای پویا ومشارکتی دربیان مفاهیم دینی
عمل گرا بودن معلم با شرکت کردن درفریضه ی نماز جماعت
استفاده از روشهای خلاقانه معلم در رونق بخشی به مساجدونماز
معلم و پاسخگویى به پرسشهاى دینى دانش آموزان
نقش معلم در کنترل سیاست زدگی وگرایش ها
راهکارها و پیشنهادها
منابع
برای خرید مقاله مورد نظر لطفا با کارشناس سایت با کلیک در اینجاگفتگو نمایید
keys:
بخشنامه ارتقای شغلی
بسمه تعالیسازمان آموزش و پروش استان …با سلام و احترامتصویر مصوبه شماره ۲۵۵۲/ت ۲۹۹۳۳ هـ مورخ ۲۶/۱/۸۳ هیأت محترم وزیران که به استناد به ماده ۶ قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارکنان دولت مصوب سال ۷۰ مجلس شورای اسلامی و به منظور افزایش انگیزه و کارایی معلمان و ارتقاء سطح کیفی خدمات آموزشی به تصویب رسیده است و به همراه تصویر طرح مسیر ارتقاء شغلی معلمان مصوب جلسات مورخ ۲۸/۲/۸۳, ۴/۳/۸۳ و ۹/۳/۸۳ شورای اموراداری و استخدامی کشور متضمن ضوابط مسیر ارتقاء شغلی و نحوه پرداخت فوقالعاده ویژه به معلمان, مربیان, مدیران و معاونین مدارس که براساس شرایط و عوامل پیشبینی شده و کسب امتیازهای لازم به رتبه معلم ارشد, معلم خبره و معلم عالی ارتقاء مییابند جهت اطلاع به پیوست ارسال میگردد. مقتضی است با توجه به ضوابط مذکور نسبت به تشکیل هیأتهای ممیزه سازمان و شهرستانها و مناطق تابعه اقدام تا بمحض ابلاغ دستورالعمل اجرایی آن از سوی معاونت پشتیبانی نسبت به اجرای آن درباره کارکنان مشمول اقدام نمایند. لازم به ذکر است که دستورالعمل اجرایی مربوط حداکثر تا تاریخ ۲۵/۳/۸۳ ارسال خواهد شد. الف) دایره شمول :۱ـ کلیه معلمان (دبیران, آموزگاران, هنرآموزان, مدرسان) که بطور تمام وقت به تدریس اشتغال دارند.۲ـ مستخدمینی که تحت عنوان مربی در واحدهای آموزشی به خدمت اشتغال دارند نظیر: مربیان امورتربیتی در کلیه مقاطع تحصیلی, مربیان بهداشت مدارس, مربیان شاغل در مدارس کودکان و استثنایی و …۳ـ مدیران و معاونین واحدهای آموزشی در کلیه دورههای تحصیلی ب) شرایط احراز عناوین معلم ارشد, معلم خبره, معلم عالی:احراز عناوین معلم ارشد, معلم خبره و معلم عالی براساس طرح به ترتیب مشروط به کسب و احراز امتیازات ذیل میباشد:۱ـ معلم ارشد :۱/۱ ـ کسب حداقل ۷۰% امتیازات مربوط به ارزشیابی دو سال منتهی به زمان ارزیابی مستخدم۲/۱ ـ کسب حداقل ۶۰۰ امتیاز از عوامل مربوط۳/۱ ـ دارا بودن حداقل پنج سال سابقه خدمت به صورت رسمی و پیمانی۲ـ معلم خبره :۱/۲ ـ کسب حداقل ۸۰% امتیازات مربوط به ارزشیابی دو سال منتهی به زمان ارزیابی مستخدم۲/۲ ـ کسب حداقل ۱۱۰۰ امتیاز از عوامل مربوط۳/۲ ـ حداقل پنج سال توقف به صورت رسمی یا پیمانی در رتبه قبلی (معلم ارشد) ۳ـ معلم عالی :۱/۳ ـ کسب حداقل ۸۵% امتیازات مربوط به ارزشیابی دو سال منتهی به زمان ارزیابی مستخدم۲/۳ ـ کسب حداقل ۱۶۰۰ امتیاز از عوامل مربوط۳/۳ ـ حداقل پنج سال توقف به صورت رسمی یا پیمانی در رتبه قبلی (معلم خبره)تبصره (۱) : برای کسب رتبه معلم خبره و معلم عالی داشتن مدرک تحصیلی لیسانس ضروری است.تبصره (۲) : شهداء, جانبازان, و مفقودین انقلاب اسلامی مشمول قانون حالت اشتغال مصوب ۳۰/۶/۷۲ مجلس شورای …
نقش آموزش و پرورش و دانش آموزان در تداوم شتاب علمی کشور
چکیده:
نقش آموزش پرورش و دانش آموزان در تداوم شتاب علمی کشور
مقاله نقش خراسان در دفاع مقدس
مقاله الگوها وفنون آموزش وتدریس پیشگیری درکلاس(پیشگیری از گرایش به خشونت)
مقاله بررسی وضعیت ادب وحیا در جامعه ایران عوامل موثر و راهکارهای ارتقای آن
ترقی و پیشرفت های علمی و تکنولوژی در دنیای امروز و سرعت تغییرات و دگرگونی در اسلوب و روش های علمی و تکنولوژی بسیار سریع و حیرت انگیز است و غفلت و عدم توجه کافی ب آموزشهای لازم و مناسب و غفلت از هماهنگی و تطابق سطح کیفی و کمی و نیروی انسانی با سطح رشد علمی و فنی از هر جامعه ای نهایتا تنگناها و مشکلات عدیده ای را فرا راه رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه ایجاد خواهد نمود.
نقش شگفت انگیز آموزش و پرورش در زندگی انسان و شکوفایی استعدادها و ارزش های والای انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست .آموزش و پرورش ن تنها می تواند در رشد اخلاقی رفتاری و جسمانی افراد مؤثر باشد.بلکه وسیله ای در جهت رفع نیازهای حقیقی و مصالح اجتماعی ب شمار می اید.
در اینجا جا دارد ک برخی از کاستی ها و پتانسیل هایی ک در راه تولید علم در ایران وجود دارد را قید کنیم:
چرا ب ازای هر ۸۰۰ مقاله یک ثبت اختراح داریم؟
دستیابی ب مرجعیت علمی سرمایه بلقوه ایران است .
میزان اعتبارات پژوهشی نشان از توجه هر دولت ب علم و دانش دارد.
استاندارد سازی علم با تلفیق کمیت و کیفیت.
تحقق کامل آرمانها با شعار ممکن نمی شود.
تولید علم کیفی با کمبود رنج دهنده بسترهای سخت افزاری ممکن نیست.
فاصله سرانه هزینه هر مقاله در کشورهای پیشرفته و ایران یک واقعیت تلخ است.
تولید علم ما از جامعیت برخوردار نیست.
کسب رتبه اول در شتاب تولید علم فقط مرهون تلاش محققان بوده است ن امکانات شناسایی استعدادهای نهفته با عدالت علمی ممکن می شود و تعداد مقالات علمی معتبر منتشره در نشریات بین المللی معیار تولید علم است.
در اینجا قدم هایی ک آموزش و پرورش می تواند برای علمی کردن نسل جوان بردارد بدین گونه برمی شمریم.
۱ـافزایش حس همدلی و همبستگی با دانش آموزان و برانگیختن حس رقابت سالم میان آنان.
۲ـگسترش فرهنگ کتابخوانی
۳ـگسترش فرهنگ تفکر
۴ـگسترش اعتماد ب نفس جوانان
۵ـگسترش فرهنگ آینده نگری
۶ـترویج کار جمعی و همکاری های گروهیگروهی راههای جذب دانشه
اما همه ی این اقدامات همت دانش آموزان را می طلبد که قرار است پرچمداران توسعه ی علمی کشور باشند و با تلاش بی وقفه و استفاده از فرصت های موجود جمهوری اسلامی ایران را ب جایگاه حقیقی خود در تولید علم برسانند.راههای جذب دانش اموزان به قران کریم +راههای جذب دانش آموزان به قران کریم+
روشهای ایجاد انگیزه در معلمان+چطور در دبیران ایجاد انگیزه کردم+روشهای ایجاد انگیزه در دبیران مدارس+روشهای ایجاد انگیزه در دبیران مدارس+دبیران بی انگیزه+معلم بی انگیزه+معلم های بی انگیزه+معلمان بی انگیزه+راه های ایجاد انگیزش در دبیران+راههای ایجاد انگیزش در دبیران+راههایی برای ایجاد انگیزش در دبیران+ دبیران خلاق+استرس دبیران +کنترل استرس معلمان+برای جلوگیری از استرس در دبیرانم+پیشنهادهایی برای دبیران+پیشنهاداتی برای دبیرها+پیشنهادهایی برای معلمها+پیشنهاداتی برای معلمها+رازهای موفقیت معلم ها در تدریس+چگونه دانش آموزان را ترغیب به درس خواندن کنیم+حوصله ی درس دادن ندارم+حوصله ی درس دادن نداری+حوصله درس دادن نداشته باشم چیکار کنم؟ چگونه انگیزه ی معلم ها را بالا ببریم+روشهای بالا بردن انگیزه در معلم ها
مقالات ارتقاشغلی به خبره درآموزش وپرورش طـرح مسیـر ارتقـای شغلـی معلـمان وکارشناسان
شرایط ارتقا رتبه شغلی فرهنگیان
شرایط گرفتن رتبه عالی فرهنگیان
نحوه محاسبه طبقه شغلی فرهنگیان
ارتقا شغلی ارشد به خبره دوره ابتدایی
پروژه ارتقاء شغلی روشهای نوین آموزش ریاضی
تحقیق مشکلات و راهکارها روش های تدریس زبان انگلیس
راهکارهایی برای بهبود وضعیت آموزشی
دستور العمل طرح مسیر ارتقا شغلی معلمان
مقالات ارتقاء رتبه شغلی ارشد به خبره و خبره به عالیwww.soaldoon.ir
باسمه تعالی
«طـرح مسیـر ارتقـای شغلـی معلـمان»
شورای امور اداری و استخدامی کشور دراجرای تصویب نامه شماره ۲۵۵۲/ت۲۹۹۳۳هـ مورخ ۲۶/۱/۱۳۸۳هیأت وزیران و به منظور ایجاد انگیزه و کارایی معلمان و ارتقاء سطح کیفی خدمات آموزشی ، دستورالعمل مسیر ارتقای شغلی معلمان را در جلسات مورخ ۲۸/۲/۱۳۸۳ ، ۴/۳/۱۳۸۳ و ۹/۳/۱۳۸۳ به شرح زیر تصویب نمود:
۱- معلمان کشور که بطور تمام وقت به تدریس اشتغال دارند ، مربیان ، مدیران و معاونین مدارس در شمول این دستورالعمل قرار می گیرند .
۲- احراز عناوین ارشد ، خبره و عالی به ترتیب مشروط به کسب حداقل ۷۰% ، ۸۰% و ۸۵% امتیازات مربوط به ارزشیابی دو سال منتهی به زمان ارزیابی مستخدم درخصوص طرح وهمچنین کسب حداقل ۶۰۰ ، ۱۱۰۰ و ۱۶۰۰ امتیاز از عوامل مندرج در این دستورالعمل می باشد .
۳- احراز عناوین یادشده علاوه بر کسب امتیازات فوق منوط به داشتن حداقل پنج سال سابقه به صورت رسمی و پیمانی برای معلم ارشد و حداقل پنج سال توقف به صورت رسمی یا پیمانی برای هر یک از رتبه های بعدی است.
۴- مشمولین این طرح در صورت کسب حداقل امتیاز تعیین شده در بند ۲ با رعایت ضوابط این دستورالعمل و احراز سایر شرایط مربوط ، حسب مورد به ترتیب به رتبه ارشد ، خبره و عالی ارتقاء خواهند یافت و این عناوین در احکام کارگزینی آنان بعد از عنوان سازمانی درج می گردد .
۵- مشمولین طرح مذکور جهت کسب رتبه خبره و عالی علاوه بر داشتن سایر شرایط باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر باشند.
۶- حداکثر تعداد افرادی که با رعایت ضوابط مربوط و کسب امتیازات لازم مشمول دریافت
فوق العاده ویژه می باشند . براساس رقابت و انتخاب بهترین افراد مجموعاً شصت و پنج درصد (۶۵%) تعداد متصدیان مشاغل مذکور در بند یک در حوزه آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه مربوط خواهد بود .
۷- استفاده همزمان از مزایای این طرح و ماده ۸ قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت
امکان پذیر نمی باشد و مشمولین مذکور در بند یک بنا به صلاحدید خود مخیرند با رعایت مقررات مربوط نسبت به انتخاب یکی از دو مزایای مذکور برای یک بار در زمان اشتغال اقدام نمایند .
۸- شهدا ، جانبازان و مفقودین انقلاب اسلامی مشمول قانون حالت اشتغال مصوب ۳۰/۶/۷۲ مشمول طرح خواهند بود و پرونده آنان نظیر شاغلین در هیأت های ممیزه ذیربط مطرح و حسب مورد و به تناسب امتیازات کسب شده به عناوین مربوط ارتقاء خواهند یافت .ضمناً به مشمولین این بند حداقل رتبه «ارشد» اعطاء خواهد شد و جزء سهمیه بندی (۶۵%) موضوع بند ۶ این طرح نیز محسوب نمی گردند.
مشکل املا نویسی دانش آموزان ابتدایی+املا نویسی و مشکلات +مشکلات املا نویسی دانش آموزان ابتدایی+مشکل های املا نویسی دانش آموزان ابتدایی+مشکلهای املا نویسی دانش آموزان ابتدایی+املا نویسی ومشکلات+املاء نویسی ومشکلات+مشکل املا نویسی دانش آموزان ابتدایی+املاء نویسی و مشکلات +مشکلات املاء نویسی دانش آموزان ابتدایی+مشکل های املاءنویسی دانش آموزان ابتدایی+مشکلهای املاءنویسی دانش آموزان ابتدایی+املاء نویسی ومشکلات+مشکلات املاء نویسی+مشکلات املا نویسی در ابتدایی+راه حل های مشکلات املاء نویسی+راه حلهای مشکلات املاء نویسی+راه حل های مشکلات املاء نویسی در ایتدایی+راه حل های مشکلات املاء نویسی ابتدایی+مشکلات املا نویسی در ابتدایی+راه حل های مشکلات املا نویسی+راه حلهای مشکلات املا نویسی+راه حل های مشکلات املا نویسی در ابتدایی+راه حل های مشکلات املا نویسی ابتدایی+اختلال در املا نویسی+روش های املا نویسی+اختلالات املا نویسی+روشهای املا نویسی+تقویت املا نویسی+مشکلات املا نوشتن+املاء کلاس اول +مشکل های املا نویسی دانش آموزان کلاس اول ابتدایی+مشکلهای املا نویسی دانش آموزان کلاس اول ابتدایی+مشکلات املا نویسی دانش آموزان کلاس اول ابتدایی+مشکلات نوشتن املا دانش آموزان کلاس اول ابتدایی+نکات مهم درنوشتن املا+درست نوشتن املا+روش تدرس املا ابتدایی+روش نوشتن املا+مشکلات املا نوشتن در کلاس اول+املاء کلاس اول ابتدایی+اختلالات یادگیری در دانش آموزان اول ابتدایی+اختلالات یادگیری در دانش آموزان اول ابتدائی+
۹ – عوامل ، امتیازات و معیارهای ارزیابی
الف – تواناییهای علمی و تجربی
۱-الف – مدرک تحصیلی
امتیاز این عامل با توجه به عواملی نظیر رشته تحصیلی مطلوب برای تدریس ، معدل افراد واعتبار دانشگاه ویا مؤسسه محل تحصیل به ترتیب، دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم ، فوق دیپلم، لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا حداکثر ۱۰۰ ، ۱۵۰، ۲۰۰ ، ۲۵۰ و ۳۰۰ امتیاز برخوردار خواهند شد .
۲-الف – تجربه
– به ازای هر سال تجربه مربوط با مدرک تحصیلی دیپلم ۳ امتیاز
– به ازای هر سال تجربه مربوط با مدرک فوق دیپلم ۴ امتیاز
– به ازای هر سال تجربه مربوط با مدرک لیسانس ۶ امتیاز
– به ازای هر سال تجربه مربوط با مدرک فوق لیسانس ۸ امتیاز
– به ازای هر سال تجربه مربوط با مدرک دکترا ۱۰ امتیاز
– معلمان نیمه وقت و معلمانی که ساعت تدریس آنان کمتر از ساعات موظف میباشد به نسبت سوابق تجربی آموزشی از امتیاز مربوط استفاده خواهند نمود .
– سوابق تجربی مستخدمین در طول مأموریت آموزشی که منجر به اخذ مدرک تحصیلی می گردد جزء سوابق تجربی محاسبه نخواهد شد . (در صورتیکه مأموریت آموزشی به صورت نیمه وقت باشد و حداقل نصف ساعات خود را به تدریس اشتغال داشته باشد سوابق تجربی به نسبت ساعات مزبور قابل محاسبه است )
– به ازای هر سال سابقه خدمت تجربی آموزشی در مدارس کودکان استثنایی ( عقب مانده جسمی و ذهنی ) برحسب مدرک تحصیلی از یک امتیاز اضافی سوابق تجربی برخوردار می گردند .
– به ازاء هر سال سابقه خدمت در مشاغل مدیریت ، معاونت واحد آموزشی و معلم چند پایه بر حسب مدرک تحصیلی مربوط ، نوع مسؤولیت ، حجم کار ، درجه بندی مدرسه و …. با رعایت ضوابط مذکور در بند ۱۲ حداکثر ۵/۱ برابر محاسبه می گردد .
– حداکثر امتیاز این عامل ۳۰۰ امتیاز می باشد .
۳-الف – دوره آموزشی شغلی
-به ازای هر ۵ ساعت دوره (درچهارچوب نظام آموزش کارکنان دولت با تأیید واحد آموزش اداره ذیربط ) به صورت متناوب و یا متوالی ۲ امتیاز
– به دوره های آموزشی که منجر به اخذ مدرک رسمی یا معادل با ارزش استخدامی شده باشد امتیازی تعلق نخواهد گرفت .
۱
۳ |
– از امتیاز فو ق مربوط به آموزشهای عمومی ، توجیهی ، فرهنگی ومدیریت و
آموزشهای تخصصی مرتبط با شغل خواهد بود .
۲
۳ |
– دوره های آموزشی طی شده قبل از سال ۱۳۶۳ با تأیید واحد آموزش اداره ذیربط قابل محاسبه است.
حداکثر امتیاز این عامل ۲۰۰ امتیاز می باشد .
۴-الف – حفظ و ارتقای توانمندسازی فردی
– تلاش در جهت کسب مهارت های شغلی
– برخورداری از معلومات تخصصی کافی در رشته مورد تدریس
– ارتقای معلومات عمومی درباره علوم طبیعی ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی ، ادبی و هنری
– تلاش در توسعه و بروز درآوردن دانسته های شغلی به موازات پیشرفت های علمی و فنی
– برخورداری از استعدادها و قوای ذهنی نسبتاً خوب در واکنش مناسب به محرک های محیطی
امتیاز این عامل با انجام آزمون های ارتقاء و توانمندسازی فردی و شغلی که ضوابط آن توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین می گردد به ازای هر آزمون متناسب با امتیاز کسب شده تا ۴۰ امتیاز و حداکثر ۲۴۰ امتیاز می باشد.
ب – تواناییهای عملکردی
۱-ب – خلاقیت و ابتکار
ارایه پیشنهادات سازنده ، نو و ابتکاری که منجر به کاهش هزینه ها و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی گردد به تائید شورای نظام پذیرش پیشنهادهای آموزشی شهرستان ( براساس دستورالعمل نظام پذیرش پیشنهادها موضوع بندهای ۳ و ۸ مصوبه شماره ۴۳۰/۱۳ط مورخ ۱۵/۱۲/۱۳۷۹ شورایعالی اداری) می گردد به ازای هر پیشنهاد ۲۰ امتیاز و حداکثر ۱۰۰ امتیاز .
۲-ب- ترویج مدرسه محوری
مدیران و مشمولین این طرح که در زمینه مدرسه محوری منشاء خدمات برجسته و قابل قبولی گردیدند و مشمولین طرح در مدارسی که به صورت مدرسه محوری (قیمت تمام شده) اداره می شود حداکثر تا ۱۲۰ امتیاز بهره مند خواهند شد .
مقاله روشهای مدیریت دانش آموزان توسط معلم و تاثیر آن بر یاددهی ویادگیری+مقاله ای در مورد روشهای مدیریت دانش آموزان توسط معلم و تاثیر آن بر یاددهی ویادگیری+مقاله های مدیریت دانش آموزان توسط معلم و تاثیر آن بر یاددهی ویادگیری+دانش آموزان بی انضباط را چگونه مدیریت کنیم+روشه های مدیریت دانش اموزان+روش برخورد صحیح با دانش آموزان ابتدایی+روشهای برخورد صحیح با دانش آموزان ابتدایی+روش برخورد درست با دانش آموزان ابتدایی+روش برخورد اصولی با دانش آموزان ابتدایی+روش برخورد صحیح با دانش آموزان دبیرستانی+روشهای برخورد صحیح با دانش آموزان دبیرستانی+روش برخورد درست با دانش آموزان دبیرستانی+روش برخورد اصولی با دانش آموزان دبیرستانی+مقاله ارتقا شغلی دبیرستان+مقاله های ارتقای شغلی +بالا بردن یادگیری+روش های بالا بردن یادگیری+چگونه یادگیری را بالاتر ببریم+تاثیرگذاری بیشتر بردانش آموزان +تاثیر بیشتری بر دانش آموزها +تاثیر بیشترموز را به درس علاقه مند کنیم+تاثیرگذاری بر دانش آموزان+تاثیرگداری بیشتر بر دانش آموزان+چطور دانش اموزانم را به درس علاقمند کنم+تاثیرگذاری بر دانش آموز+چطور+چگونه +روشهای برخورد با بچه ها در کلاس+انگیزش در دانش اموزان+روشهای ایجاد انگیزش در دانش آموزان+چطور در دانش اموزانم ایجاد انگیزه+چگونه دانش آموزان خلاق را تشویق کنیم+چگونه دانش آموزان را تشویق کنیم+چگونه در دانش آموزان ایجاد انگیزه کنیم+دانش آموزان کلاس اولی من+برخورد درست+پیشگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان+از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس+روشهای ترغیب دانش آموزان برای شرکت در فعالیت های کلاس+روش های ترغیب دانش آموزان برای شرکت در فعالیت های کلاس+تکالیف زیاد به دانش آموز+مشارکت دانش اموزدریادگیری+مشارکت دانش اموزان دریادگیری+مشارکت دانش آموزدریادگیری+مشارکت دانش آموزان دریادگیری+مشارکت دانش اموزهادریادگیری+مشارکت دانش اموزها دریاد دهی+مشارکت دانش آموزهادرفرآیندیادگیری+مشارکت دانش آموزهادرکلاس+
۳-ب – داشتن فعالیت های فوق برنامه وخارج از وظایف شغلی
مشمولین طرح در قبال انجام وظایف و مسؤولیت هایی از قبیل : هدایت جشنواره ها ، برگزاری رقابت های علمی ، مسابقات دانش آموزی و… حداکثر تا ۱۰۰ امتیاز بهره مند خواهند شد .
ج – بهره وری
۱-ج – رضایت ارباب رجوع
میزان تعامل معلمان و کارکنان مشمول طرح با اولیاء و میزان مقبولیت آنان در نزد دانش آموزان به عنوان الگوی مناسب رفتاری و رضایت مندی از نحوه کار آنان با تأیید انجمن اولیاء و مربیان مدرسه برای هرسال ۶ امتیاز و حداکثر ۱۸۰ امتیاز
– امتیاز این عامل از تاریخ تصویب این ضوابط قابل محاسبه می باشد .
۲-ج -کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی
معلمان از نظر فعالیت های آموزشی و پرورشی براساس عواملی نظیر موارد زیر امتیاز داده می شود :
– حضور به موقع در محیط کار و نداشتن غیبت
– بهره مندی از مهارت کافی در برقراری روابط و مناسبات مفید با دانش آموزان و همکاران
– رعایت نظم در شروع و ختم کلاس درس
– احساس مسؤولیت و انجام به موقع وظایف مقرر
– داشتن متانت و صبر و پایبندی به ارزش ها و اصول انسانی و اجتماعی
– تعامل با اولیاء دانش آموزان درخصوص وضعیت تحصیلی دانش آموزان
– رعایت تقویم آموزشی و بودجه بندی درس
– داشتن طرح درس و استفاده از فناوریهای آموزشی (ابزار و وسایل کمک آموزشی – نرم افزارهای آموزشی – استفاده بهینه از آزمایشگاه و کارگاه و…) متناسب با ماده درسی
– بکارگیری روش های نوین تدریس
– انجام ارزشیابیهای مستمر و استفاده به موقع از نتایج آنها در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
– شرکت مؤثر در جلسات و فعالیت های آموزشی (شورای معلمان – گروه های آموزشی و…)
– همکاری مؤثر با سایر کارکنان واحد آموزشی در اجرای مطلوب برنامه ها و فعالیت های واحد آموزشی
– توجه به همه دانش آموزان و رعایت عدالت در بین آنان+چگونه توانستم به دانش آموزم در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم
– تعیین تکالیف در حد توان دانش آموزان و کنترل و نظارت بر انجام تکالیف
حداکثر امتیازات این عامل ۳۰۰ امتیاز (۱۸۰ امتیاز فعالیت های آموزشی و ۱۲۰ امتیاز فعالیت های پرورشی)
می باشد که در چهارچوب دستورالعمل مصوب هیأت ممیزه وزارت آموزش و پرورش وارزیابی کمی مشمولین طرح محاسبه می گردد.
۳- ج – طرح های ارزنده
به ازای هر طرح ارایه شده توسط مستخدمین مشمول این دستورالعمل در زمینه مسائل مرتبط با آموزش و پرورش که مورد تأیید کمیسیون های ذیربط در وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته باشد و قابلیت اجرایی داشته باشد تا ۳۰ امتیاز و حداکثر ۱۵۰ امتیاز
۴- ج- ارایه کتب ، مقالات و یا تألیفات
به ازای هر کتاب آموزشی یا کمک آموزشی چاپ شده یا مقاله منتشره یا داشتن مشارکت مؤثر در تهیه آنها در نشریات تخصصی داخلی و خارجی در زمینه مسائل آموزشی ، پرورشی و تربیتی به تشخیص کمیسیون آثار و تألیفات استان تا ۲۵ امتیاز حداکثر ۱۰۰ امتیاز
مقالات چاپ شده در نشریات تخصصی داخلی و خارجی در زمینه سایر مسائل مطروحه در وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰ امتیاز حداکثر ۵۰ امتیاز
۱۰ – موارد عدم شمول و محکومیت های اداری
– مستخدمینی که محکومیت اداری داشته باشند به ازاء هر مورد محکومیت با توجه به نوع تخلف حسب مورد از ۲۰ تا ۵۰ امتیاز منفی برای آنان در نظر گرفته می شود و از جمع امتیازات مکتسبه آنان کسر خواهد شد .
– مستخدمین مشمول طرح که حداقل سه بارمحکومیت داشته باشند و ۱۰۰ امتیاز منفی نیز کسب نموده باشند
نمی توانند، رتبه ارشد ، خبره و عالی را احراز نمایند و چنانچه قبلاً هر یک از عناوین مذکور را کسب نموده باشند از زمانیکه امتیازهای منفی آنان به حد نصاب های مذکور برسد عنوان رتبه خود را از دست خواهند داد و احکام کارگزینی آنان اصلاح خواهد شد .
– محکومیت های مذکور پس از ابلاغ دستورالعمل قابل اجراء می باشد و شامل موارد قبل از اجرای دستورالعمل نمی گردد.
۱۱ – هیأت ممیزه
به منظور اجرای این طرح هیأت های ممیزه با ت
نقش معلم در کاهش کمرویی دانش آموزان+چگونه کمرویی دانش آموزان را کاهش دهیم+کمرویی و خجالت+کمرویی و خجالت در کودکان+کمرویی و خجالت در دانش آموزان+خجالت کشیدن در جمع+خجالت کشیدن در مدرسه+کمرویی بچه ها در مدرسه+روش های از بین بردن کمرویی+روش های از بین بردن خجالتی بودن+خجالت نکشیدن در جمع+
کم رویی; علل پیدایش و راه های درمان آن
نکاتی قابل تأمل در خصوص کودکان کم رو و خجالتی
کودکان کم رو و خجالتی – گلهای کلاس
ویژگیهای کودکان کمرو
والدین خجالتی، کودکان کمرو به بار میآورند
نکاتی درباره کودکان کمرو و خجالتی
نحوه برخورد با کودکان خجالتی و کمرو را بیاموزیم
چگونه به کودک کمرو خود کمک کنیم
امّا والدین می توانند به کودک از طریق ترغیب آنها به تمرین مهارت های اجتماعی ، کمک کنند. یک شیوه مؤثر برای کمک به کودکان برای بهبود یا اصلاح یک مهارت اجتماعی ، ترغیب آنها به تمرین یا بازی در یک نقش است.
در این بین والدین و کودکان می توانند از عروسک استفاده کنند. گاهی اوقات والدین در حین گفتگو با دیگران ، در حضور فرزندشان می گویند : او خجالتی است و این یک اشتباه بزرگ از جانب والدین است و کودک در این مواقع بیشتر باور می کند که خجالتی است و بنابراین خجالتی هم رفتار می کند.
والدین آگاه هرگز برچسب منفی به کودکان خویش نمی زنند. بزرگسالان اغلب هنگام مواجه شدن با کودکان خجالتی ، با گفتن عباراتی مانند: « او خجالتی است ، وای… طفلی چقدر خجالتیه ، این بچه حرف زدن یاد نداره ، مثل بچه گی فلانی خجالتیه» و از این دست ، این نکته را بارها بیان می کنند و این عمل اثر بسیار نامطلوبی روی کودک گذاشته و خجالتی بودن وی را تشدید می کند.
حال تکلیف والدین در اینگونه مواقع چیست؟ والدین آگاه در این موارد باید به سرعت و با شیوهای دوستانه و همراه با یک لبخند ، با این عبارات مخالفت کنند و یک توجیه دیگری بدون برچسب گذاری ارایه دهند و اینکار را می توانند در غالب بیان عباراتی مانند: « نه او خجالتی نیست فقط گاهی اوقات کمی طول می کشد تا با دیگران گرم بگیرد» ، انجام دهند. برای اینکهه باب گفتگو را با کودکان کمرو و خجالتی باز کنید ، سعی کنید وی را به طور غیر مستقیم زیر نظر گرفته و علایق خاص او را به سرعت کشف کنید و با ظرافت تمام و ابتدا در جمع اعضایخانواده و بعد در اجتماعات دیگر و با حضور افراد بیشتر ، موضوعی را پیش کشیده و وارد بحث شوید که نتیجه آن پس از چند دقیقه منجر به بحث در مورد علایق کودک خجالتیی شما شود و با ترفندی خاص او را وارد این بحث
چرا بچهها کمرو میشوند؟
با بچه خجالتی در جمع چگونه رفتار کنیم؟والدینی که کودکان را در هیچ کاری دخالت نمیدهند و در هیچ موردی از آنها نظر نمی پرسند کودکانی کمرو و گوشه گیر خواهند داشت.والدین میتوانند به کودکان …فرزندان کم رو از نظر آنها نمی توانند از حق خود دفاع کنند و یا برخی والدین اظهار می کنند فرزندان پررو باعث آبروریزی آن ها می شوند. • زمینه های کم رویی وو پرویی در کودکان
چگونه به کودکان کمرو و خجالتی کمک کنیم؟
درمان خجالت کودکان
کودک خجالتی و ترسو
خجالتی بودن کودک سه ساله
درمان کمرویی کودکان
خجالتی بودن کودک ۲ ساله
چرا کودکان خجالتی می شوند
کودکان منزوی
کودکان خجالتی و کمرو
کودکان خجالتی و کمرو
درمان خجالت کودکان
کودک خجالتی و ترسو
درمان کمرویی کودکان
خجالتی بودن کودک سه ساله
خجالتی بودن کودک ۲ ساله
چرا کودکان خجالتی می شوند
کودکان منزوی
با کودکان کمرو چطور باید رفتار کنیم؟
با بچه خجالتی در جمع چگونه رفتار کنیم؟!
عوامل خجالتی بودن کودک و راههای درمان آن
کودک خجالتی را چطور اجتماعی کنیم؟
کمک به کودکان در غلبه بر کمرویی
چگونه به کودکان کمرو کمک کنیم؟
خجالت و شرم و راه مقابله با ان
۱۳راه برای مبارزه با خجالت
رکیب ذیل به ترتیب در وزارت آموزش و پرورش ، سازمان آموزش و پرورش استان و اداره آموزش و پرورش شهرستان/منطقه تشکیل خواهد شد .
۱-۱۱- هیأت ممیزه مرکزی وزارتخانه
– معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی (پشتیبانی) – رییس هیأت ممیزه
– دونفر از معاونین به انتخاب وزیر
– مدیر کل امور اداری (دبیر جلسه)
– یک نفر از اعضاء هیأت علمی در رشته تخصصی مرتبط با تعلیم و تربیت به انتخاب وزیر آموزش و پرورش
– مدیر کل دفتر بخشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
– یک نفر از کارشناسان صاحب نظر در مسائل آموزشی و پرورشی (ترجیحاً کارشناس مسؤول
هماهنگ کننده گروههای آموزشی) به انتخاب وزیر آموزش و پرورش
۲-۱۱- هیأت ممیزه استان
– معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی (پشتیبانی ) – رییس هیأت ممیزه
– دونفر معاونین به انتخاب رییس سازمان آموزش و پرورش استان
– یک نفر از مدیران مدارس به انتخاب رییس سازمان آموزش و پرورش استان
– رییس امور اداری و ارزشیابی سازمان آموزش و پرورش استان (دبیر جلسه)
– معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان
– یک نفر از کارشناسان صاحب نظر در مسائل آموزشی و پرورشی به انتخاب رییس سازمان آموزش و پرورش استان (ترجیحاً کارشناس مسؤول هماهنگ کننده گروه های آموزشی استان)
۳-۱۱- هیأت ممیزه شهرستان / منطقه
– رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان /منطقه (رییس هیأت ممیزه)
– معاون پشتیبانی
– در مناطقی که بیش از دونفر معاون پیش بینی شده یکی از معاونین به انتخاب رییس آموزش و پرورش شهرستان
– رییس یا یک نفر از مدیران مدارس به انتخاب رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان
– دو نفر از معلمان به انتخاب نمایندگان معلمین مدارس (یک نفر مرد یک نفر زن)
– رییس یا ، مسؤول امور اداری و ارزشیابی (کارگزینی ) – دبیر جلسه
– یک نفر از کارکنان صاحب نظر در مسائل آموزشی و پرورشی (ترجیحاً هماهنگ کننده گروه های آموزشی) به انتخاب رییس سازمان آموزش و پرورش منطقه یا شهرستان
– در صورت عدم حضور رییس اداره یا منطقه معاون پشتیبانی رییس هیأت ممیزه خواهد بود .
۱۲– نحوه ارزیابی و تعیین امتیاز ردیف های ۱/الف ، ۲/الف ، ۴/الف ، ۱/ب ، ۲/ب ، ۳/ب ، ۲/ج ، ۳/ج، بند ۱۰ و سایر موارد (حسب ضرورت ) براساس دستورالعملی که توسط هیأت ممیزه مرکزی وزارت آموزش و پرورش تهیه خواهد شد محاسبه و منظور می گردد.
۱۳ – فرایند اجرایی
۱-۱۳ – مشمولین طرح که داوطلب استفاده از این دستورالعمل می باشند می بایست فرم ارزشیابی طرح مسیر ارتقای شغلی را از رییس واحد آموزشی خود دریافت و پس از تکمیل و تأیید کمیته منتخب سه نفره مرکب از مدیر واحد آموزشی و دو نفر از معلمان به انتخاب شورای معلمان که در مدرسه تشکیل می شود به هیأت ممیزه اداره آموزش و پرورش استان/شهرستان/منطقه ارسال نمایند.
۲-۱۳ – پس از بررسی درخواست متقاضیان ، فرم ها و مدارک افراد برای احراز رتبه های ارشد، خبره و عالی و تصویب به هیأت ممیزه ذیربط ارسال خواهد شد .
۳-۱۳- برای احراز رتبه ارشد هیأت ممیزه شهرستان / منطقه ، رتبه خبره هیأت ممیزه استان و رتبه عالی هیأت ممیزه وزارتخانه(مرکزی) بررسی لازم را بعمل خواهد آورد.
۴-۱۳- هیأت ممیزه پس از بررسی و تصویب مراتب را جهت صدور ابلاغ و حکم کارگزینی به واحد امور اداری و ارزشیابی یا کارگزینی اعلام خواهد نمود تا نسبت به صدور احکام مربوط با رعایت سقف ۶۵% موضوع بند ۶ این دستورالعمل اقدام نمایند .
۵-۱۳ – پس از تصویب هیأت های ممیزه ، ابلاغ ارتقای مشمولین طرح به رتبه ارشد ، خبره و عالی توسط مقام های
ما فوق به شرح ذیل صادر خواهد شد .
– ابلاغ ارتقای رتبه ارشد با امضاء رؤسا یا مدیران ادارات آموزش و پرورش
– ابلاغ ارتقای رتبه خبره با امضاء رییس سازمان آموزش و پرورش استان یا مقام مجاز از طرف ایشان
– ابلاغ ارتقای رتبه عالی با امضای وزیر آموزش و پرورش یا مقام مجاز از طرف ایشان
۱۴ – از تاریخ تصویب و ابلاغ این ضابطه انجام وظایف هیأت ممیزه طرح تبیین مسیرارتقاء شغلی مدیران ، مشاوران ، کارشناسان موضوع تصویبنامه شماره ۴۱۶۹/ت۲۵۷۰۳هـ مورخ ۲۳/۵/۱۳۸۱ هیأت وزیران نیز به عهده هیأت ممیزه استان مذکور در این رابطه واگذار می شود تا براساس بخشنامه شماره ۱۰۳۶۶۹/۱۸۰۲ مورخ ۹/۶/۱۳۸۱ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نسبت به انجام امور مربوط به طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی مدیران، کارشناسان و مشاوران در سطح استانها اقدام شود .
۱۵ – هیأت ممیزه وزارتخانه ناظر تصمیمات هیأت ممیزه استانی و هیأت ممیزه استانی ناظر تصمیمات هیأت ممیزه شهرستان و منطقه خواهند بود در صورتیکه تصمیمات هیأت ممیزه برخلاف مصوبات و دستورالعملهای صادره باشد، می تواند ارزیابی انجام شده برای بازنگری یا لغو به هیأت ممیزه ذیربط اعلام گردد ضمناً هریک از هیأت ممیزه به صورت مستمر می بایست به صورت نمونه ارزیابی های انجام شده را کنترل و نظارت نماید .
۱۶ – سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مکلف است عملکرد هیأت های ممیزه مذکور را به طور کلی یا به صورت موردی بررسی و ارزیابی قرارداده و هیأت هایی را که دارای عملکرد خوب می باشند تشویق نموده و اختیارات هیأت هایی را که دارای مشکلاتی باشند محدود و یا لغو نماید .
۱۷ – به منظور حفظ و تداوم توانمندیهای مذکور در بند ۹ این طرح عناوین کسب شده دائمی نخواهد بود از این روی عملکرد مشمولین این طرح هر ساله مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد گرفت و چنانچه امتیاز لازم برای حفظ سطح قبلی خود را کسب ننمایند به رتبه پایین تر تنزل خواهند یافت همچنین افرادی که پرونده آنان جهت تطبیق با این طرح در هیأت ممیزه مربوطه طرح و امتیازات لازم را کسب نمی نمایند ، پرونده آنان حداقل یک سال بعد قابل طرح و بررسی مجدد می باشد .
۱۸- تاریخ اجرای مفاد این دستورالعمل در مورد هر یک از مشمولین مصوبه پس از تصویب هیأت ممیزه خواهد بود .
۱۹ – ضوابط اجرای این دستورالعمل و موارد مذکور بند ۱۲ و فرم های مربوط توسط هیأت ممیزه وزارت آموزش و پرورش تهیه و به واحدهای تابعه ابلاغ خواهد شد .
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
دسته :
مقالاتبرچسب ها :
* اختلالات یادگیری در دانش آموزان ابتدایی * اقدام پژوهی +فرهنگیان * اقدام پژوهی درس عربی * انگیزش در دبیران+چگونه انگیزه ی معلم را بالا ببریم * ایجاد انگیزه در دبیران+ایجادانگیزه در معلمان * تدریس درس عربی * چطور میشه عربی را به * حل مشکلات کمرویی در کودکان * ر * راههای جذب دانش آموزان به قرآن کریم * راههای جذب دانش آموزان به قران کریم * راههای جذب دانش اموزان به قران کریم * روش های تدریس عربی * روش های مدیریت دانش اموزان * روشهای تدریس زبان عربی * روشهای مدیریت دانش آموزان * کمرویی کودکان درجمع * کنترل بیش فعالی+روشهای کنترل بیش فعالی * مقالات ارتقا شغلی+ارشد+خبره * مقالات ارتقای شغلی+خبره+عالی * مقالات اقدام پژوهی * مقاله حل اختلالات یادگیری در دانش اموزان * مقاله های ارتقاء شغلی فرهنگیانDigg* twitter* Facebook* cloob* Delicious* Stumble Upon* Google Reader* Google plus* Facenama
دیدگاهتان را بنویسید